Östersund

Hejhallå jag Jonas är "hemma" i Östersund över helgen vilket är trevligt. Igår så var jag till Zara på middag och sen va vi hos mig en sväng innan vi drog ut på stan och O´learys, det var väldigt trevligt!
Idag så började dagen med älgjakt i Aspås, skönt att komma ut i det kyliga och dimmiga vädret, ingen älg för mig men för min kusin Micke gick det bättre. Grattis till honom!
Sen var det hem och duscha innan jag hämtade upp syster och åkte till pappa på middag, tjälaknul bjöds det på, gott!
Nu ikväll har det varit filmmys med Sara och Karolin, väldigt trevligt. Vi såg Titanic och Sara hittade en del komiska scener i den filmen.. Tack för ikväll!
Puss & Kram //Jonas
Kvällens godsaker.
Hm ja...
Mysigt värre!
Mums!
Fritz va med :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, härlig bild! ;D

2011-11-13 @ 11:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0