Julmat & Julbad

Hejhallå! Hoppas ni har det fint såhär veckan innan julen står för dörren, det har då vi! Dagen har varit som vanligt, fylld med jobb och skola. Robin har haft två prov idag, vi hoppas att det gick bra. Jag själv har jobbat och sedan varit och ätit julmat med jobbet. God mat och gott sällskap men framför allt härliga skratt med galningarna till arbetskamrater :) Vi bytte julklappar och jag fick tre doftljus med doft av vanilj, själv gav jag bort en slags båge med plats för fyra värmeljus. En väldigt trevlig kväll var det.
Kvällen fortsatte sedan med att jag kom hem och Robin hade gjort iordning ett bad som han låg och väntade i, två glas vin stod också redo, det är ju trots allt onsdag! Det var väldigt mysigt och skönt med ett hett bad!
Nu fortsätter kvällen med lite tv. Hoppas ni har en bra kväll för det har vi!
// Jonas & Robin
Mysigt!
Puss!
Fina pojkar.. Eller?...

Kommentarer
Postat av: rebecca

tötisar!!

2011-12-15 @ 00:11:36
URL: http://www.rebeccae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0