Skott, sprut & ambulans!

Tjaa bitches!
Dagen började med att Jonas for på jobbet och jag "försov" mig, trodde jag iallafall men som tur var så var jag en timme för tidig. Idag hade jag spanskaprov och det gick väl helt ok..
När Jonas kom hem sa han "AMBULANS" och jag for upp som ett skott från soffan fram till sovrumsfönstret, nyfiken som jag är. Hoppas tanten blir frisk.
Sedan gjorde vi mat, ugnspannkaka blev det. Mycket gott! Vi passade även på att göra en kladdkaka medan vi liks höll på. Sedan sprutade jag ner hela köket när jag skulle skölja ur en diskmedelsflaska, haha.
Nu sitter vi och väntar på Malin och Pernilla och sedan ska vi gå till Amanda en sväng.
Puss & kram
// Robin och Jonas
Pannkakan

Robin står och diskar

Kladdkakan



Kommentarer
Postat av: rebecca

"Sedan sprutade jag ner hela köket när jag skulle skölja ur en diskmedelsflaska"



undrar vad som var så himla upphetsande med att skölja ur en diskmedelsflaska............. hehhehehehehehehhehehehhehehehhe



ps. hoppas ni förstår min humor

2011-11-09 @ 22:48:49
URL: http://www.rebeccae.devote.se
Postat av: Izabell

Hihi ååh va bra! :)) Jag har det underbart, just nu är det så himla fint med hösten som är. Hur är det med er? :)

2011-11-10 @ 04:21:31
URL: http://izabellbergman.blogg.se/
Postat av: frida hanssson

Haha jag gillar Rebeccas kommentar!



Förövrigt ville jag säga att du har en väldans fin skjorta Robin!!! :)

2011-11-12 @ 17:01:34
URL: http://hansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0