Twilightnight

Hejhallå! 
Igår blev det ingen uppdatering varken från mig eller Jonas men det var för vi hade fullt upp. Jonas åkte hem till Östersund igår, så jag passade på sova över hemma hos Frida tillsammans med Rebecca & Hanna, Supermysigt var det. Vi åt god middag, och såg alla 3 Twilightfilmerna (som jag aldrig har sett) och på Onsdag är det premär för fjärde filmen, spännande.
Lite sömn blev det också... Nu är jag iallafall hemma och har precis skrivit klart mitt engelskatal, tror jag. Ska bara öva in det nu. I övrigt är det väldigt lugnt och tyst här.. bara jag här, vet inte vad jag ska göra.. titta på tv, dator, tv, dator. Saknar Jonas men han kommer hem imorgon och inte ensam heller, så det är positivt.
Nä, nu ska jag träna på talet litegrann och kanske, om jag orkar.. städa lägenheten.
Puss & kram
// Robin


Myspys


Alla godsaker!


Supertjejerna!


Vi fick även besök imorse

Kommentarer
Postat av: rebecca önhult

Hallå, ska bara toppa de nötta o sen försöka färga askblont :)

2011-11-12 @ 18:25:04
URL: http://bexfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0